Novuss’ professional Marc is net als de telecombranche altijd in beweging

Toen Marc Langbroek vijf jaar geleden gevraagd werd om aan te sluiten bij de – nieuw te openen – vestiging van Novuss Enschede, hoefde hij niet lang na te denken over zijn antwoord. Zodra zijn sabbatical ten einde kwam, werd hij onderdeel van de Novuss familie, waar hij tegenwoordig niet meer weg te denken is.

Marc (45), verantwoordelijk voor de telecomtak van Novuss in Enschede, is altijd in beweging. Is het niet thuis, waar hij met zijn vrouw en twee tienerdochters Britt en Lotte woont, dan is het wel op de ski’s, de golfbaan of tijdens een rondje hardlopen. “Ik probeer actief te zijn.” Dit lijkt hem aardig te lukken, want op het moment dat we Marc spreken komt hij nét terug van zijn wintersport in Oostenrijk.

Novuss Mobiel & Vast
Met ruim 20 jaar ervaring in de telecombranche kent Marc het reilen en zeilen als geen ander. “Het is een heel veranderlijke branche”, vertelt hij. “Dat maakt het juist zo leuk. Geen enkele dag of oplossing is hetzelfde. Je werkt altijd met de nieuwste technologieën en je zorgt er echt voor dat de klant van een goede bereikbaarheid geniet. Dat gaat veel verder dan het verkopen van een toestel of abonnement. Kijk bijvoorbeeld naar Novuss Mobiel & Vast. Vierenhalf jaar geleden had ik niet gedacht dat we vandaag de dag een vast toestel, handset én mobiel toestel zouden integreren tot één oplossing. Toen stond dat echt nog in de kinderschoenen. Ik denk overigens wel dat dit de toekomst is, mobiele apparaten, en dat de vaste toestellen langzamerhand verdwijnen. Dat is net zoals de ADSL- of glasvezelverbindingen, die zullen met een jaar of 10 ook wel plaatsmaken voor 5G internet. De ontwikkelingen gaan snel.”

Persoonlijk contact met klanten en collega’s
“Voor veel mensen lijkt het alsof telecom & ICT één zijn. Toch zijn dit twee totaal verschillende, heel specifieke werelden. Waar ik van telecom heel veel afweet, dat is echt mijn ding, weet ik van ICT bijvoorbeeld alleen de ‘ditjes en datjes’. Bij een specifiekere klantvraag schakel ik de hulp van een ICT-collega in en andersom is dat net zo. Zo versterken we elkaar binnen Novuss. Wij zijn geen onderlinge concurrenten, maar collega’s die elkaar oprecht willen helpen. Er heerst een goede sfeer en we gaan met elkaar om als een grote familie, dat is heel waardevol. Diezelfde behandeling geven wij ook aan onze klanten. Als klant héb je een (telefoon)nummer, maar je bént er geen. Met klantgerichtheid win je tegenwoordig de oorlog, met scherpe prijzen allang niet meer. Die marges zijn er niet meer. Persoonlijk contact staat daarom te allen tijde voorop. Als een klant een vraag heeft, proberen we deze zo snel mogelijk te beantwoorden en als men een toestel bestelt, leveren we deze persoonlijk af – desgewenst zelfs volledig ingericht en aangesloten. Zo maken we als Novuss Telecom & ICT graag het verschil.”

Ben jij benieuwd naar de telecomoplossingen die Marc biedt? Hij vertelt je er graag alles over via 088 – 203 00 00.

Aanbevolen Blog Posts
<
Contact

Ben je nieuwsgierig geworden naar onze producten en diensten of heb je vragen? Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling.

Typ hier je zoekopdracht

Novuss Safer Internet Day
spaceman
slot qris
https://sipewarnakepri.com/
slot hongkong
bet 10 ribu
depo 25 bonus 25 bebas ip

slot depo 10k

mahjong ways 2

slot777

slot server kamboja
slot bet 100 perak
slot mahjong
slot 777
slot gacor hari ini
slot olympus wild bandito https://www.pilatesconsignment.com/ slot bet 100